środa, 7 września 2016

Publiczne karmienie piersią – poprawność czy kontrowersja?



            Ostatnio głośno jest o publicznym karmieniu piersią. Są zwolennicy i przeciwnicy tego tematu. W związku z tym mam 2 pytania:
1 – czy publiczne karmienie piersią, to nie jest dyskryminacja dla kobiet, które dziecko urodziły, ale nie mogą karmić piersią? Czy te kobiety nie będą się czuły gorsze i pokrzywdzone? Czy nie będzie im przykro?

2 – sytuacja następująca: po pierwszych dwóch wylewach miałam wszczepionego do żołądka PEGa, jest to „zabieg endoskopowy polegający na umieszczeniu w żołądku sondy poprzez ściany jamy brzusznej. Stosuje się go głównie w celu odżywiania pacjentów, którzy nie mogą przyjmować pokarmów drogą doustną”. Moje pytanie brzmi: czy dla wszystkich byłoby w porządku, gdyby wtedy, w restauracji pełnej ludzi, mój mąż podawałby mi strzykawką pokarm do żołądka? To przecież też jest jedzenie, inaczej nie mogłam, a więc? 


Mój wyglądał trochę inaczej, ale podobnie. Miałam go kilka miesięcy, a jedzenie podawało się strzykawką bardzo powoli, więc musiało być płynne.