sobota, 3 grudnia 2016

Zakaz poddawania się



            Nigdy się nie poddawaj, albo raczej walcz do końca. Wspominałam już o tym, ale przypomnę jeszcze raz.
            Ludzie zbyt łatwo się zniechęcają pierwszą porażką. Czy Ty należysz do tej grupy osób? Fakt, że Ci się nie udało za pierwszym razem, nie oznacza, że trzeba się poddać.
            Jest mnóstwo osób w dużo gorszej sytuacji od Ciebie. Widziałeś, co się dzieje w Syrii? Setki osób ginie, albo zostaje okaleczonych każdego dnia. Nie trzeba daleko sięgać? Polska – w szpitalu widziałam ludzi w tak ciężkim stanie, że nie wiadomo było, czy kiedykolwiek wrócą do pełnej sprawności. Niektórzy nigdy sami nie zjedzą, nie porozmawiają, albo nie usiądą. To są rzeczy, które Ty robisz od niechcenia i są dla Ciebie oczywiste.
            Ja te wszystkie rzeczy przeszłam, a teraz znów je robię, bo się nie poddałam. Nie narzekaj, więc na swoją sytuację, bo zawsze może być gorzej.