sobota, 23 maja 2020

Moja modlitwa do Ducha Świętego


O Duchu Święty!
Skarbnico najwspanialszych darów!

Dziękuję, że obdarzasz mnie mądrością, która tak ubogaca mój umysł.
Pozwala mi ona patrzeć na otaczającą rzeczywistość oczami Boga.
Nie po ludzku, a po Bożemu.
Dzięki niej mogę też uczestniczyć w mądrości Jezusa,
Widzieć wszystko tak, jak On.

Dziękuję Ci za dar rozumu, dzięki któremu rozumiem
Sens życia, miłość i śmierć.

Duchu Święty, jak ważny jest w moim życiu dar rady.
Pozwala mi cieszyć się życiem, wypełniając nieustannie moje serce pokojem.

Dzięki darowi męstwa codziennie mam siłę, nadzieję i odwagę,
By swoim życiem pokazywać,
Że z tylko z Bogiem można prawdziwie żyć.

Dar wiedzy pozwala mi poznawać prawdę
O Bogu, świecie, ludziach i o sobie samej.

Zjawiska przyrody są darem bojaźni Bożej.
Pokazują wielkość Boga i kruchość człowieka.

Dziękuję Ci za dar pobożności.
Dzięki niemu kocham Boga, traktuję Go jak Ojca,
Wychwalam i dziękuję za wszystko. 

Duchu Święty, dziękuję Ci za wszystkie Twoje dary.
Obdarz nimi innych ludzi,
By mieli z Bogiem głęboką, dojrzałą i pełną miłości relację.