poniedziałek, 4 września 2017

Co można robić w domu?


     Post z dedykacją dla większości emerytów i osób,  które uważają, że w domu nie ma, co robić.


            Co ma zrobić dziewczyna, która w wieku 22 przestaje chodzić? Mało tego, w dużej mierze jest zależna od innych osób. Nie może sobie sama poradzić np. z czesaniem, ubieraniem, a nawet jedzeniem.
Bo miałam właśnie 22 lata, kiedy przeszłam 2 pierwsze wylewy i moje życie zmieniło się całkowicie.
            To było 7 lat temu, a przez te 7 lat bardzo dużo osiągnęłam ciężką pracą. I nie miałam 100% gwarancji, że będzie tak, jak dziś. Podjęłam ryzyko i opłaciło się.
            Większość czasu spędzam w domu, ale nie nudzę się, bo potrafię znaleźć sobie zajęcie.
            Po pierwsze i najważniejsze, piszę bloga. Ma to bardzo dużo plusów. Osobom, które nie chcą upubliczniać swoich myśli, polecam pisanie pamiętnika, bo lepiej wyrzucić z siebie jakąś myśl, niż ją w sobie dusić.
 Dodatkowo czytam książki i sama coś tworzę, ćwicząc pismo.
Ostatnio haftuję, bo uczę się haftu krzyżykowego (zdjęcie powyżej), wcześniej układałam puzzle, tkałam i wbijałam cekiny w formy styropianowe. To ćwiczenia precyzji.
Nieodłącznym elementem mojego każdego dnia są ćwiczenia, a także czytanie Pisma Świętego, a tę ostatnią czynność gorąco polecam.
I teraz powiedzie: czy w domu nie ma co robić?