wtorek, 17 listopada 2015

Prawdziwe współczucie



     Chciałabym poruszyć temat francuskich flag na zdjęciach profilowych, na Facebooku. Nie chcę żeby ktoś pomyślał, że nie jestem za okazywaniem współczucia i udzielaniu pomocy Francuzom, bo jestem bardzo za tym, tylko nie przez umieszczanie flagi na zdjęciach. Niech mi ktoś powie co to daje i po co się to robi?
      Może nie jestem na czasie, bo nie słyszałam, że flaga na zdjęciu profilowym pomaga. Słyszałam jednak o czymś innym, co pomaga w 100% - tzw. modlitwa. Niektórzy o niej słyszeli, ale niestety wymaga czasu, a wklejenie flagi na zdjęcie profilowe zajmuje chwileczkę.
     Czyż takie umieszczanie flagi na Facebooku nie jest hipokryzją i obłudą. Bo taką flagę widzą wszyscy znajomi i po tym mogą poznać, jak bardzo się współczuje Francuzom, a takiej modlitwy nikt z żyjących nie widzi.
     Zamiast umieszczać flagę na Facebooku, pomódl się i nie tłumacz się tym, że nie wierzysz, bo robisz to dla kogoś i pamiętaj, że za pomoc z dobroci serca nie oczekuje się nic w zamian.
Czy wszyscy wiedzą po co się ją umieszcza?