wtorek, 26 kwietnia 2016

Lojalna Jola, Jola lojalna



            Ostatnio wzięłam się ostro za moje ćwiczenia logopedyczne. Wcześniej oczywiście też ćwiczyłam, ale teraz chcę to zakończyć i zacząć mówić, tak jak przed wylewem.
            Poszukałam sobie filmiki i książki z ćwiczeniami logopedycznymi. Znalazłam też ciekawe wierszyki. Przykład:
TRZNADLE
W krzakach rzekł do trznadla trznadel:
- Możesz mi pożyczyć szpadel?
Muszę nim przetrzebić chaszcze,
Bo w nich straszą straszne paszcze.
Odrzekł na to drugi trznadel:
- Niepotrzebny, trznadlu, szpadel!
Gdy wytrzeszczysz oczy w paszczach,
Z krzykiem zniknie każda paszcza!
                Dodatkowo nagrywam się, żeby poprawić ewentualne błędy.
            Zawsze warto poprawić swoją wymowę, to jest porada dla wszystkich.
Ćwiczenie oddechowe