piątek, 12 lipca 2024

DZIĘKUJĘ CI PANIE

 



Zapewne większość ludzi narzeka teraz na pogodę, że takie gorąco, że nie można żyć, a ja jestem wdzięczna Bogu, że jest tak, jak jest.

W czasie wakacji, ja wspominam rok 2012, bo cały lipiec, sierpień i wrzesień spędziłam w szpitalu. Przeszłam 2 operacje – brzucha i głowy, przestałam mówić i prawie umarłam kolejny raz, dlatego dziękuję Bogu, że żyję, i za to, co się wydarzyło niecałe 3 tygodnie po moim wyjściu ze szpitala – ślub z Pawłem.

Spędzenie całego lata w szpitalnym łóżku nie należy do przyjemnych rzeczy, więc letni czas, który spędzam w domu jest fantastyczny, nawet gdy jest bardzo gorąco.

No bo wyobraź sobie sytuację, gdy jest ponad 30 ⁰C, a ty leżysz w łóżku szpitalnym, ze świeżą blizną na brzuchu, po operacji i masz trudności, żeby nawet przekręcić się na łóżku, bo rana cię boli.

To teraz porównaj sobie taką sytuację do tej w jakiej się teraz znajdujesz.

Ewelina Szot