poniedziałek, 5 stycznia 2015

Co jest najważniejsze w życiu?



     Co jest w życiu najważniejsze? Niech każdy odpowie sobie na to pytanie. Ja doskonale wiem. To zdrowie i miłość. Moje doświadczenia wskazały mi te wartości. Na pierwszym miejscu nie stoją pieniądze, uważamy tak, zarówno ja i mój mąż. Oczywiście, one wiele ułatwiają, ale nie są najważniejsze.
     Dlatego też nie będziemy się pakować w jakieś kredyty na dom, na 30 lat. Ja wiem, że życie jest kruche i w każdej chwili można je stracić. Chcę pożyć i nie martwić się tym co będzie jutro. Za dużo w życiu przeszłam, żeby teraz pieniądze miałyby być dla mnie najważniejsze.
     Każdy postępuje, tak jak chce, ale czy warto tak gonić za pieniądzem, przesiadywać całe dnie w pracy, zaniedbując rodzinę?
     Nie można mieć wszystkiego, trzeba coś wybrać. Trzeba sobie zadać i odpowiedzieć na pytanie, co jest w życiu najważniejsze. Czy pieniądz, czy coś zupełnie innego?
     Ja nie będę nikogo na siłę przekonywać, że zdrowie i miłość są najważniejsze. Moją historię znacie, a ona powinna dać do myślenia.