piątek, 6 maja 2016

Zamiana?



            Ulubionym zajęciem większości Polaków jest narzekanie. Polacy narzekają na wszystko, np.: na swoją sytuację ekonomiczną, na brak drugiej połówki, na problemy w związku, na zdrowie, na pracę, na szefa.
            To są tylko niektóre i najważniejsze powody narzekania. A teraz kto mi powie, która osoba chciałaby się zamienić ze mną? Moja sytuacja wygląda tak, że mam mnóstwo problemów, a jednak nie narzekam, powiem więcej – jestem szczęśliwa i zaakceptowałam to, co mnie spotkało.
             Otóż nie chodzę samodzielnie od prawie 6 lat, a w konsekwencji jestem zależna od innych osób. Bez drugiej osoby nie wydostanę się z domu. Chodzi mi nawet o zwykłe wyjście na powietrze. Nigdzie sama nie wyjdę. A każdego dnia muszę ćwiczyć, więc od 6 lat nie miałam wakacji. Ale to nic, bo wiem, że są ludzie, którzy mają gorzej ode mnie.
            Następnym razem, zanim zaczniecie narzekać na swoją sytuację, pomyślcie, że trzeba się cieszyć tym, co się ma, bo zawsze może być gorzej.