niedziela, 16 kwietnia 2023

BÓG PRZEBACZY CI TWOJE GRZECHY W TAKIM SAMYM STOPNIU, JAK TY PRZEBACZASZ INNYM LUDZIOM



 

            Wyobraź sobie taką sytuację:

            Idziesz do spowiedzi, wchodzisz do konfesjonału, a tam…siedzi Jezus Chrystus we własnej osobie. Spowiadasz się więc, samemu Jezusowi, a na koniec On mówi: „Ja ci wybaczam wszystkie grzechy, ale Ja sobie to zapamiętam i przy najbliższej okazji ci to wypomnę. A tak w ogóle to nie jestem pewien, czy ci wybaczyć, bo ty ciągle robisz to samo. Przepraszasz Mnie, Ja ci wybaczam, a później znowu to samo. Muszę to przetrawić i nie będę się parę dni odzywał. Przyjdź wtedy, bo na razie mi bardzo smutno i czuję się zraniony”.

            Znasz te słowa? A czy ty ich nie wypowiadasz przypadkiem do drugiego człowieka, lub coś podobnego, kiedy cię za coś przeprasza?

            To teraz wyobraź sobie, co czuje Bóg. On ci wybacza za każdym razem, gdy Go przepraszasz, a jak jest z twoim przebaczaniem bliźniemu?

            Przeanalizuj dokładnie modlitwę Ojcze nasz i zastanów się, czy nie rzucasz słów na wiatr.

 

Ewelina Szot