niedziela, 20 marca 2022

Jezus został posłany do wszystkich ludów (21.03.2022 r., Łk 4, 24-30)

http://ziarnko-gorczycy.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=204&sid=0b6a56f17cc7ba79624722adbf106655



Wyobraź sobie, że żyjesz w Nazarecie, w czasie, kiedy Pan Jezus zaczynał swoją działalność. Co ludzie mogli mówić?
Być może: „Jezus? Syn Józefa i Maryi? Ten cieśla? To przecież ja go znam, jak on jeszcze taki mały był. I on mi teraz będzie mówił, jak mam żyć? Przecież ja już swoje lata mam”.
Jezus mówił prawdę.
A czy ty wolisz słuchać prawdy, choćby była trudna, bo będzie wzywała cię do nawrócenia, czyli do zmiany swojego dotychczasowego zachowania, gdyż to, jak postępowałeś prowadziło cię do klęski? A postępując zgodnie z prawdą zwyciężysz.
Czy też wolisz słuchać słodkich kłamstw, które może są przyjemne, ale prowadzą cię ku wiecznej zgubie?