piątek, 7 października 2022

WAŻNE WIADOMOŚCI



            Czy wiesz, że aniołowie przekazują wiadomości? Bardzo ważną wiadomość przekazał Archanioł Gabriel. To On objawił się Maryi i zwiastował jej narodzenie Jezusa.

            Wcześniej zjawił się u jej kuzynki Elżbiety (która była bezpłodna i w podeszłym wieku) i zapowiedział jej narodziny syna – Jana.

            Pamiętajmy o Nim, zwłaszcza 29 września, kiedy to wraz z Archaniołem Michałem i Archaniołem Rafałem obchodzą swoje święto.

 

            My, ludzie też możemy korzystać z pomocy aniołów w przekazywaniu wiadomości. Każdy z nas ma przecież swojego Anioła Stróża, o których często zapominamy. Może jeszcze pamiętamy o nich, jako dzieci, ale jak się dorośnie, to czy wszyscy pamiętają o swoich Aniołach Stróżach?

            Niektórzy się bardzo zdziwią po swojej śmierci, kiedy to spotkają się ze swoim Aniołem Stróżem i dowiedzą się o tych wszystkich sytuacjach, w których to On nam pomógł – nasz Anioł Stróż, a nie jakiś szczęśliwy zbieg okoliczności albo przypadek.

            Czasem zdarza ci się panikować, bo chcesz komuś przekazać szybko jakąś wiadomość, a tu nie masz zasięgu albo dostępu do Internetu. A twój Anioł Stróż?

Ewelina Szot