czwartek, 30 października 2014

Z cyklu: bary i restauracje z Jasła i okolic – czy są przyjazne osobom niepełnosprawnym?



Toscania
Kolejną restauracją, którą opiszę będzie restauracja Toscania. Jest ona przyjazna dla niepełnosprawnych pod względem dostępności, ale dostała też ode mnie kilka minusów.
     Przyznaję plus tej restauracji za dostępność. Restauracja znajduje się na parterze, więc dla osoby na wózku nie ma problemu z dostaniem się tam.
     Można usiąść na zewnątrz pod parasolem lub w środku.
     Łazienka jest mała, ale osoba na wózku może z niej skorzystać. Do umywalki trzeba stać bokiem, ale suszarka znajduje się nad umywalką, więc można wysuszyć obie ręce, nie jedną.
     Obsługa jest miła, ale jedzenie nie jest jakieś fenomenalne. Dobre, ale nie fantastyczne. Na plus przy jedzeniu zasługuje ładne podanie go.
     Ja zamówiłam sałatkę Cezara. Była dobra, ale nie fantastyczna. W porównaniu do innej restauracji, w której ją jadłam, była tak dobra, że mimo, iż byłam najedzona, chciałam jej zjeść jeszcze więcej, Toscania wypadła dość blado.
     Co do tej restauracji, mam trochę mieszane uczucia. Z jednej strony dobra sytuacja z dostępem, a z drugiej średnie jedzenie.
     Czyżby nie można było mieć wszystkiego?