wtorek, 14 kwietnia 2015

Efekty pisania bloga



                Nie od razu zauważyłam efekty wynikające z pisania bloga. To co zauważyłam, stało się dla mnie jasne dopiero po jakimś czasie.
                Blog to forma odwdzięczenia się za to co dostałam, a dostałam bardzo dużo. Opisując swoje życie, pokazuję, że jak się chce, to wszystko można. Swoją postawą przywracam wiarę tym, którzy przestali wierzyć, że się uda i mogą coś osiągnąć. Wiem to, bo wiele ludzi do mnie pisze, chcąc się poradzić. A to mnie samą jeszcze bardziej popycha do działania, gdy wiem, że komuś pomagam.
                Dodatkowo rozpowszechniam wiarę w Boga. Bo komu można uwierzyć, że On istnieje? Księdzu, który z ambony prawi jakieś morały, na poparcie których nie ma nic, czy mnie, dziewczynie, która przeżyła tyle rzeczy i doświadczyła Jego łaski? Gdyby ktoś w dalszym ciągu nie wierzył, przypominam, że byłam bliska śmierci 4 razy. A jednak nadal tu jestem i mam się coraz lepiej.
                Pamiętajcie zatem, żeby wierzyć i nie poddawać się.