piątek, 24 kwietnia 2015

November Project



November Project to zespół, w którego skład wchodzą zarówno osoby pełnosprawne, jak i niepełnosprawne. Świetny pomysł i wspaniała inicjatywa.
Sama, jako osoba niepełnosprawna doskonale wiem, ile znaczy kontakt z innymi ludźmi, rozmowa, zainteresowania, wychodzenie z domu.
Moim głównym oknem na świat jest komputer. Czasem wychodzę też z mężem, albo ktoś do nas przychodzi. Nie zaprzeczam, że coraz bardziej polubiłam wychodzenie z domu, w końcu spędzam w nim bardzo dużo czasu, więc nie ma nic dziwnego w tym, że chcę się z niego wyrwać. Oczywiście nie biorę pod uwagę nocowania poza domem, już wystarczająco dużo nocy spędziłam poza nim.
Jeśli chodzi o zajęcia, to mam co robić i na nudę nie narzekam: ćwiczenia, nie tylko fizyczne, pisanie bloga.
Ale wiem, że duża część niepełnosprawnych nie ma co ze swoim czasem zrobić, dlatego świetnym pomysłem jest November Project, a piosenka, do której link podałam poniżej, ma świetny przekaz: