środa, 8 kwietnia 2015

Siła



                Ja jestem silną osobą. Chyba nikt nie ma wątpliwości, bo udowodniłam to. Ja tu się nie wywyższam, tylko stwierdzam fakt, bo niejeden już dawno, by się załamał i poddał na moim miejscu. A ja cały czas walczę i idę do przodu.
                Przeciwności losu nie załamują mnie. Czasem trzeba zrobić jeden krok do tyłu, by potem zrobić dwa kroki do przodu.
                Ja mam swój jasno określony cel i cały czas do niego zmierzam.
                Siła to nie są zatem mocne mięśnie. Siła drzemie w naszych głowach. Tylko odpowiednie podejście gwarantuje sukces, a pesymistyczne myślenie oznacza porażkę. I dlatego czasem mała, szczupła dziewczynka może być silniejsza od dużego, muskularnego mężczyzny.
                Bo gdzie ja bym teraz była, gdybym w siebie zwątpiła i się poddała? Nawet nie chcę mówić gdzie.   
                    Zawsze warto walczyć, nie poddawać się i być silnym.