niedziela, 9 stycznia 2022

Chrzest Jezusa (Łk 3, 15-16.21-22)

http://ziarnko-gorczycy.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=177&sid=87a5c9374b91829141f16abef282d8a5


Jezus poddając się temu, żeby Jan Go ochrzcił, swoją osobą oczyścił wodę, którą także my dziś się chrzcimy. Chrzest Jezusa był drogą do tego, aby wszystko się wypełniło.

„Ty jesteś moim Synem umiłowanym, w Tobie mam upodobanie”.
Te słowa mówi Bóg. Pokazuje nam, jak bardzo kocha swojego Syna. Każda rzecz, którą robi Syn, pochodzi od Boga Ojca, w którym ma upodobanie.

A czy ty tak podchodzisz do rzeczy, które czynił Jezus? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że powinieneś Go naśladować? Czy też mówisz, że Jego nauka jest za trudna i wymyślasz sobie mnóstwo wymówek na poparcie swojej tezy:
„Mam kochać swoich nieprzyjaciół? Mam się za nich modlić?”
A jak ktoś bez wsparcia, bez modlitwy ma wzrastać duchowo, ma się stawać lepszym człowiekiem?
„Mam nie osądzać? Nie plotkować? No, ale jak to? To o czym ja mam rozmawiać?”
Jest tyle wartościowych tematów. Nie musisz obgadywać innych i narzekać na wszystko.
Doceń wszystko, co Bóg robi dla ciebie. Czyń dobro, stań się lepszym człowiekiem.