środa, 17 września 2014

Pierwszy dzień w Rehamed Center



   Rehabilitację w Rehamed Center zaczęłam 15.09.2014 r. w poniedziałek, jednak przyjechałam tu już w niedzielę wieczorem.
     Początkowo byłam trochę zdenerwowana, ale stres zniknął, gdy rozpoczęły się ćwiczenia.
     Najpierw miałam trening zadaniowy, gdzie uczono mnie czegoś, czego nikt wcześniej mi nie pokazywał, a mianowicie pokazano mi, jak prawidłowo jeździć na wózku.
     Potem miałam ćwiczenia indywidualne i obiad. Jedzenie jest tam dobre. Można sobie pojeść. Dodatkowo personel pyta, kiedy ma być posiłek.
     Później miałam lokomat. Już trzeci raz w nim chodzę i za każdym razem jest lepiej. Pobiłam swój rekord w chodzeniu – przeszłam 1060 m. Po lokomacie byłam niesamowicie zmęczona. Gdy wróciłam do pokoju od razu poszłam spać. Czekały mnie jeszcze jedne ćwiczenia i masaż podwodny, ale już nie miałam na to siły.
     Byłam zmęczona, ale zadowolona. Cieszę się, że tu jestem.