środa, 3 września 2014

Wrażenia po Ekspresie Reportrów



     Moje wrażenia po obejrzeniu programu Ekspresu Reporterów są jak najbardziej pozytywne. Jakbym mogła myśleć źle, skoro pracowali z nami prawdziwi profesjonaliści.
     Podczas nagrania byłam bardzo wyluzowana. Przed programem nie denerwowałam się wcale, bo nie żałowałam niczego,co powiedziałam.
     Dla mnie i dla Pawła program nie był zrobiony, jak wyciskacz łez, tylko bardziej na wesoło. Pośmialiśmy się. Wyszło naprawdę super.
     Po programie dostałam masę wiadomości na Facebooka i skrzynkę e-mailową z gratulacjami za naszą postawę i życzeniami powrotu do zdrowia. Mój blog miał rekordową liczbę odwiedzin – ponad 1300 wejść.
     Cieszę się, że nasza sprawa zdobyła taką popularność. Naprawdę warto było.
     A do tego przyczyniła się cała ekipa Ekspresu Reporterów, za co jej serdecznie dziękuję.