niedziela, 9 sierpnia 2015

Ciągłe zmiany



Mój stan cały czas się zmienia, zarówno psychiczny, jak i fizyczny. Jeśli ktoś myśli, że od wylewu nic się nie zmieniło, to jest w wielkim błędzie.
Jeśli chodzi o stan psychiczny, to jest on nawet lepszy niż przed wylewem. Zaraz po wylewie, jeszcze nie byłam w pełni świadoma i zbyt łatwo ulegałam wszelkim sugestiom, ale teraz już tak zdecydowanie nie jest. Mam swoje zdanie i będę go bronić. To nie jest upartość, tylko obrona swoich poglądów.
Mój stan fizyczny również się zmienił. Jeszcze sama nie chodzę, ale to kwestia czasu. Moja waga też uległa zmianie, bo zaraz po wylewie ważyłam niecałe 40 kg, a teraz ważę powyżej 60 kg, ale te kilogramy nie przeszły w tłuszczyk, który trzeba zrzucić, tylko w masę mięśniową.
Potrafię też znacznie więcej. Kiedyś był mi potrzebny jakikolwiek ruch, a teraz wymagam specjalistycznych ćwiczeń, bo ja mam prawidłowo chodzić, a nie jakoś się ruszyć. Dlatego tu polecam klinikę Rehamad-Center.