środa, 19 sierpnia 2015

Moje sposoby na nudę



Ja właściwie nie wiem, co to nuda, bo od bardzo dawna jej nie doświadczyłam, a przynajmniej nie było jej w moim życiu od czasu wylewu.
Przede wszystkim lekarstwem na nudę jest pisanie bloga. To zajęcie świetnie odpręża i pozwala się wyładować, dlatego każdemu to polecam. Każdy może pisać na temat, który go pasjonuje, czy to o puszczaniu latawców, czy też o mechanice samochodowej. Nie ma żadnych ograniczeń.
Poza pisaniem bloga, pochłonęło mnie wbijanie cekinów w styropianowe formy. Dla mnie jest to dobre zajęcie, które uczy precyzji.
Oprócz tego czytam książki, rozwiązuję krzyżówki, oglądam różne programy, gram w gry. Niektóre rzeczy tylko pozornie są wykonywane w celach rozrywkowych, a tak naprawdę są robione po coś. Każda rzecz czegoś uczy.