niedziela, 16 sierpnia 2015

Stosunki międzyludzkie



Czasami bywa tak, że ktoś okropnie działa nam na nerwy. Nie ma sensu się wtedy na tym kimś odgrywać i osądzać go. To nie nasza powinność. Kiedyś zostanie osądzony. Na pewno.
Może ktoś nam zrobił coś bardzo złego, ale nie bądźmy tacy jak ten ktoś. On dostanie to, na co zasłużył.
Ja doświadczyłam czegoś bardzo złego od kogoś, ale puściłam to w niepamięć. Ja się teraz dobrze z tym czuję, bo nie mam nic na sumieniu. A zresztą, co by to dało, gdybym się odegrała? Pewnie by mi ulżyło, ale byłby to rezultat krótkoterminowy, a wybaczenie jest rezultatem długoterminowym.
Ale w życiu można spotkać też dobrych ludzi. Ja, na swojej drodze spotkałam bardzo wiele takich osób. Bardzo dużo ludzi mi pomogło, za co, serdecznie wszystkim dziękuję. Oby takich osób było na świecie, jak najwięcej.