niedziela, 16 lipca 2023

NOWE ŻYCIE



 

Moje stare życie legło w gruzach – DZIĘKI CI PANIE!

Zaczęłam nowe życie z czystą kartą. To, co było byle jakie, złe i letnie trzeba było zniszczyć, aby mogło powstać coś wspaniałego, dobrego i gorącego.

17 lipca to dzień, w którym mija 13 lat odkąd moje życie zostało wywrócone do góry nogami. To oznacza, że będąc na dole znalazłam się na górze.

Była to zupełnie nowa sytuacja, a ja nigdy nie byłam na górze, musiałam więc do nowej sytuacji się przyzwyczaić. Trwało to kilka lat, ale jak już przywykłam do tej sytuacji, to zachodziłam w głowę, jak ja kiedyś mogłam żyć inaczej? Jak ja mogłam tkwić w tej bylejakości, w tej letniości, w której niestety żyje większość ludzi?

Chcesz wiedzieć czy należysz do grupy ludzi letnich, to odpowiedz sobie na pytanie – dlaczego chodzisz do kościoła? Czy z miłości do Boga?

Ewelina Szot