środa, 12 lipca 2023

PIRAMIDA ŻYWIENIOWA CZŁOWIEKA



 

Tak bardzo dziś zwraca się uwagę na zdrowe odżywianie, zatem czy konkretnie ty uwzględniłeś/uwzględniłaś Komunię Świętą w swoim odżywianiu? Konsekrowaną Hostię, w której jest Bóg?

Ludzie rozróżniają następujące rodzaje diet, zapewniające długie życie:

    – dieta podstawowa,

    – dieta łatwostrawna,

    – dieta wysokobiałkowa,

    – dieta niskobiałkowa,

    – dieta bezglutenowa,

    – dieta lekkostrawna z modyfikacjami konsystencji: – dieta przecierana. – dieta papkowata. – dieta płynna. ...

    – dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów (cukrzycowa)

    – dieta ubogoenergetyczna.

 

Tylko, co nauka powie o przypadkach, gdzie ludzie nic nie jedli i nic nie pili, a żywili się wyłącznie Komunią Św., np. Marta Robin – przez 51 lat jej jedynym pokarmem była Komunia Św.?

 

Ciało i Krew Jezusa to życie: „Rzekł do nich Jezus: «Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli nie będziecie spożywali Ciała Syna Człowieczego i nie będziecie pili Krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie.

Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym.

Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew moja jest prawdziwym napojem.

Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim.

Jak Mnie posłał żyjący Ojciec, a Ja żyję przez Ojca, tak i ten, kto Mnie spożywa, będzie żył przeze Mnie.

To jest chleb, który z nieba zstąpił - nie jest on taki jak ten, który jedli wasi przodkowie, a poumierali. Kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki».”

 

Jak zatem ty podchodzisz do Komunii Św.? Myślisz, że przez nią roznoszona jest choroba? A może musisz mieć specjalną bezglutenową Komunię, bo ty glutenu nie możesz jeść? Naprawdę? Przecież tam jest Bóg! Myślisz, że Bóg zaraża? Jaka jest zatem twoja wiara?

Może wydaje ci się, że żyjesz, bo chodzisz, oddychasz, pracujesz, ale jeśli nie przyjmujesz Komunii Św., to tylko wegetujesz, a nie żyjesz.

Jak zatem z tobą jest?

Ewelina Szot