poniedziałek, 9 lutego 2015

Gdyby tak wróżką być…



Znacie tę piosenkę?
Gdyby tak wróżką być,
Gdyby czary wszystkie znać,
Można wtedy byłoby,
Ludziom dać, to czego im brak.
Ciągle nam czegoś brak,
I nie pytaj czemu tak,
Możesz przecież nawet ty
Wciąż na lepsze zmieniać świat.
Sam potrafisz przecież zmieniać świat,
Śpiewaj z nami wciąż radośnie tak.
Ref: Więcej słońca, więcej barw,
Więcej kwiatów, więcej miłości w nas.

                Przypomniała mi się ta piosenka z lat dziecięcych i stwierdziłam, że w pewnym sensie ma ona odniesienie do mnie. Oczywiście nie dosłownie, ale w przenośni.
                Chodzi o to, że ja jak ta wróżka, daję to ludziom, czego im brak. Nie w senie materialnym, ale służę dobrą radą i poprzez nią wskazuję drogę.
                Może i nie jestem siłaczką i super-bohaterką, ale działam poprzez słowo pisane. Taka jest moja rola.