czwartek, 19 lutego 2015

Nowa funkcja bloga



Ostatnio zauważyłam, że mój blog ma nową funkcję, której nawet nie planowałam, a stało się i dobrze.
Otóż mój blog pokazuje, jak w moim życiu sprawy wyglądają. Często spotykam się z tym, że ludzie wiedzą, co u mnie słychać i bardzo dobrze. Nie mam zamiaru z siebie robić anonimowej osoby. O pewnych sprawach należy mówić, żeby społeczeństwo wiedziało, że takie osoby istnieją. Osoby niepełnosprawne nie są jakimiś niechcianymi osobnikami, które należy trzymać pod kluczem. My mamy takie same potrzeby, jak inni ludzie.
Pisanie bloga to była jedna z moich najlepszych decyzji. Poprzez jego pisanie w pewnym sensie pomagam ludziom. Służę przede wszystkim radami i bardzo mnie to cieszy. Chociaż tak się mogę odwdzięczyć za to wszystko, co dostałam.
Jeśli, więc ktoś zamierza zacząć pisać bloga, polecam. Nie ma się co wahać.