wtorek, 24 lutego 2015

Rocznica bloga




     Dziś, czyli 25 lutego mija dokładnie rok od kiedy zaczęłam pisać bloga. W związku z tym pisaniem nie spotkało mnie nic złego, a wręcz przeciwnie, spotkały mnie same dobre rzeczy.
     To dzięki niemu wydarzyło się to wszystko w zeszłym roku. Reportaże w gazetach, występy w telewizji, piknik, mój pobyt w Tajęcinie. Warto, więc było o tym wszystkim opowiedzieć. Ludzie poznali moją historię, a wielu osobom ona pomogła, bo pokazała, że jak się czegoś bardzo chce, to można to osiągnąć. I nikt mi nie wmówi, że się czegoś nie da zrobić, bo dla chcącego, nic trudnego. I to jest problem chorych, że nie wierzą w siebie. Taki człowiek może dostać najlepszy sprzęt do ćwiczeń, mieć najlepszego rehabilitanta, ale co z tego, jeśli sam w siebie nie wierzy? W taki sposób nic się nie osiągnie.
     Dlatego trzeba cały czas walczyć, ja walczę i efekty widać.