wtorek, 30 grudnia 2014

Podumowanie roku



     Ten rok był szalony w pozytywnym tego słowa znaczeniu i bardzo intensywny.
    Wszystko zaczęło się od tego, że w lutym zaczęłam pisać bloga. Cały marzec byłam w sanatorium, gdzie podjęliśmy z mężem decyzję o jego rezygnacji z pracy.
     Po powrocie z sanatorium, napisałam do Ewy Wawro z portalu Twoje Jasło, w skrócie opisując naszą historię. Ewa przyjechała do nas i napisała o nas reportaż, który ukazał się na portalu Twoje Jasło i w gazecie Nowe Podkarpacie. Zaczęłam też pisać do ów portalu.
     Później zrodził się pomysł pikniku charytatywnego, z którego dochód został przeznaczony na moją rehabilitację w klinice, w Tajęcinie.
     Po reportażu Ewy potoczyła się fala występów w mediach. Najpierw było Tv Jasło, potem Ekspres Reporterów i gazeta Nowiny. Potem dwukrotnie Tv Rzeszów i Wiadomości na TVP 1.
     07.09.2014 r. odbył się piknik charytatywny, którego głównym organizatorem był mój mąż, a pomogła nam wtedy cała masa ludzi, za co im serdecznie dziękuję. Na pikniku było Radio Trendy.
     Dzięki dochodowi z pikniku pojechałam do Tajęciny na 3 tygodnie. Było naprawdę świetnie. Następnym razem jadę w styczniu.
     Kolejna sprawa – mój mąż został radnym gminy.
     Dodatkowo, wreszcie wyremontowaliśmy pokój, który bardzo ułatwi nam życie.
     W tym roku wiele się zmieniło na plus. Co prawda nie zaczęłam jeszcze chodzić samodzielnie, ale to już jest niedaleka przyszłość.