niedziela, 10 sierpnia 2014

Media



     07.08.2014 r. był u nas Pan Władysław Kołodziej z jasielskiej kablówki i kręcił reportaż. Był to prawdziwy profesjonalista. Zarówno jego zachowanie było profesjonalne, jak i sprzęt, którym byliśmy nagrywani. Reportaż o nas ukarze się w okolicach 15 sierpnia.
     Jakiś czas temu była u nas Ewa Wawro z portalu Twoje Jasło, od której reportażu wszystko się zaczęło, za co serdecznie jej dziękuję.
     Jeśli ktoś nie czytał, reportażu o mnie i o moim mężu, znajduje się na portalu Twoje Jasło w zakładce Miejsca i ludzie. Później reportaż o nas ukazał się w Nowym Podkarpaciu.
     Dodatkowo ja osobiście do portalu Twoje Jasło, piszę swoje teksty do zakładki Łamiemy bariery. Zapraszam wszystkich do lektury.
     Dzięki reportażowi Ewy Wawro, organizujemy piknik, z którego dochód będzie przeznaczony na moją rehabilitację w klinice w Tajęcinie, a odbędzie się on 07.09.2014 r. w Harklowej.
     Pan Kołodziej przy nagraniu pytał mnie, czy ma pokazać jak chodzę. Ja się oczywiście zgodziłam. Jestem zdania, że ludzie powinni wiedzieć jaką mam zdolność ruchową, że te pieniądze są mi faktycznie potrzebne na rehabilitację, a nie na nowe auto, czy wycieczkę zagraniczną.
     Jak już wcześniej pisałam, nie wstydzę się swojej niepełnosprawności, ale mam nadzieję, że niedługo jej nie będzie, dzięki ludziom o dobrym sercu.