piątek, 8 sierpnia 2014

Wizyta w Tajęcinie



     Opowiem teraz o wizycie mojej i Pawła w klinice Rehamed Center w Tajęcinie koło Rzeszowa. Wiem, że słowa to nie to samo, co obraz, ale to będzie musiało wystarczyć, bo nie mamy nic innego, a chciałam, żeby było wiadomo, jak tam jest.
      Film z Tajęciny był w Internecie przez bardzo krótki czas, ale został usunięty.
     Wizyta w Tajęcinie przebiegała w następujący sposób: najpierw chodziłam w lokomacie. Szło mi dużo lepiej niż ostatnio. Później spotkaliśmy się z prezesem. Przemiły człowiek. Jest on zarówno prezesem, jak i fizjoterapeutą. Potem ćwiczyłam na bardzo nowoczesnej sali z fizjoterapeutą, był bardzo miły. Następnie jedna z pań oprowadziła nas po budynku. Widziałam jakie mają pokoje – ogromne. Są pokoje 1-osobowe lub 2-osobowe, ale gdy ktoś przyjeżdża w odwiedziny, istnieje możliwość dostawienia łóżka. W każdym pokoju jest telewizor, a dodatkowo przy każdym pokoju jest łazienka.
     Oprócz tego w klinice jest kuchnia dla pacjentów oraz jadalnia, gdzie jest między innymi kuchenka i piekarnik. Nie podłączone, ale jest to taka forma rehabilitacji, przystosowująca pacjentów, jak mają się zachować w codziennym życiu.
     Szkoda, że nie mogliście widzieć tej kliniki. Jest naprawdę super. Chciałabym tam trafić, dlatego proszę o wszelką pomoc.