środa, 20 sierpnia 2014

Tv Jasło



     Jak już wspomniałam wspomniałam we wcześniejszym poście, był u nas Pan Władysław Kołodziej z Tv Jasło i kręcił o nas reportaż. Ukazał się on 14.08.2014 r. w Internecie.
     Reportaż był przeprowadzony bardzo profesjonalnie. Pan Kołodziej po każdym pytaniu przestawał kręcić. Mówił też o co będzie pytał, więc mieliśmy czas, żeby przemyśleć odpowiedź.
     Film został zmontowany świetnie. Aż ja sama, oglądając to się wzruszyłam, chociaż podczas nagrywania materiału wcale nie byłam wzruszona. Ten cały montaż i aranżacja materiału, mnie wzruszyły.
    Nagranie było zrobione w plenerze przed naszym domem. Pokazałam też jak chodzę, żeby wszyscy zobaczyli moją zdolność ruchową. Potem poćwiczyłam w naszym pokoju, który jest zarówno sypialnią, pokojem ćwiczeń i salonem .
     Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego nagrania.