niedziela, 31 sierpnia 2014

Ekspres Reporterów



     W dniach 16.08.2014 r. i 17.08.2014 r.(sobota, niedziela) gościł u nas „Ekspres Reporterów” z TVP2 – Joanna Frydrych – odpowiedzialna za całokształt, Robert Garbjanczyk – zdjęcia, Tiago Alexandre – montaż, nawiasem mówiąc bardzo sympatyczni ludzie, prawdziwi profesjonaliści, świetnie się z nimi pracowało, chciałabym ich jeszcze kiedyś spotkać.
     Zdjęcia zaczęliśmy w sobotę o 13.00 w szpitalu, w Rzeszowie. Najpierw nagraliśmy rozmowę z moim lekarzem – Przemysławem Grzegorzewskim.
     Potem wróciliśmy do naszego domu, do Harklowej, gdzie nagraliśmy bardzo romantyczną scenę. Pod samotnym drzewem, składamy sobie z Pawłem przysięgę małżeńską.
     W niedzielę od godziny 11.00 zaczęliśmy kręcić. Najpierw moje chodzenie, mój blog, rozmowa ze mną i z mężem, ćwiczenia, kilka słów męża o zbieranych fantach na piknik w pokoju, który zamierzamy kiedyś wyremontować.
     Wszystko było bardzo profesjonalne, choć męczące.
     W czasie nagrania, przed 19.00 przyjechali dziennikarze z Nowin. Fotograf zrobił nam zdjęcia. Takiej sesji nie mieliśmy nawet na własnym ślubie.
     Po raz kolejny opowiedzieliśmy swoją historię. Może na początku było to trudne, ale za piątym razem było to coś takiego, jak opowiedzenie, co robiłam wczoraj.
     Od kiedy zaczęłam pisać bloga, wszelkie emocje ze mnie zeszły i jestem gotowa o tym opowiadać. Gdyby ta akcja z mediami zaczęła się przed tym, jak zaczęłam pisać bloga, to nie byłabym gotowa o tym mówić.
     Zmieniło się też moje podejście do tego, co przeżyłam. Kiedyś myślałam: dlaczego to ja? Dlaczego to mnie spotkało? Miałam wyrzuty za to, czego doświadczyłam, a teraz już nie. Stało się to co się stało, ale trzeba się z tym pogodzić i iść dalej. Myślę, że moje nastawienie zmieniło się, bo upłynęło już wystarczająco dużo czasu. Czas zagoił rany.
     Dzięki ostatnim wydarzeniom, jeszcze bardziej zbliżyliśmy się z mężem do siebie. Z naszych ust padły same ciepłe słowa pod adresem drugiego.
     Jeśli chodzi o „Ekspres Reporterów”, to jego emisja odbędzie się na TVP2 02.09.2014 r. o godzinie 21.45. Zapraszam do obejrzenia.