poniedziałek, 21 lipca 2014

Kurs tańca dla osób na wózkach



Osoby niepełnosprawne też chcą odczuć taką, w pewnym sensie formę normalności. Takim oderwaniem się od szarej rzeczywistości byłoby dla nas, osób niepełnosprawnych, zorganizowanie kursu tańca dla osób na wózkach. Osoby niepełnosprawne chociaż przez chwilę chcą zapomnieć o swojej niepełnosprawności, a taki kurs byłby taką szansą.

     Ja, jako osoba niepełnosprawna, poruszająca się na wózku, chciałabym, żeby znalazł się ktoś, kto zorganizowałby kurs tańca dla ludzi na wózkach.
     Widziałam taki kurs w telewizji i bardzo mi się spodobał. Jedna osoba była zdrowa i chodziła, a druga jeździła na wózku.
     Za jakiś czas będę pewnie mogła uczęszczać w kursie dla ludzi chodzących, ale póki co, poruszam się na wózku i w takim kursie chciałabym wziąć udział.
     Bardzo lubię taniec, przed wylewem byłam nawet członkinią zespołu tanecznego. Uczestniczyłam też w kursie tańca.
     Osoby niepełnosprawne chcą żyć pełną piersią. Proszę, więc o nas nie zapominać. Żyjemy obok ludzi pełnosprawnych.
     Dlatego byłabym bardzo zainteresowana takim kursem. Może znajdzie się osoba, która taki kurs zorganizuje…