czwartek, 31 lipca 2014

Przychodnia na ul. Szopena w Jaśle – tylko połowicznie przstoswana do osób niepełnosprawnych



Przychodnia jest takim miejscem, które powinno być przystosowane do osób niepełnosprawnych. Przychodnia na ul. Szopena spełnia te kryteria w połowie, bo podjazd na parter jest, ale windy na pierwsze piętro już nie ma. Nie ma, więc sposobu, żeby osoba na wózku dostała się na górę.

     Do przychodni na ul. Szopena, wybrałam się do laryngologa. Niestety gabinet laryngologa znajduje się na pierwszym piętrze, na które prowadzą schody, bo windy tam nie ma.
     No i co z tego, że na parter jest podjazd, skoro na pierwsze piętro nie ma windy. Musiałam, więc wyjść po schodach.
     Ja mam to szczęście, że mogę wstać z wózka i przejść się z pomocą. Ale co mają powiedzieć tacy, którzy nigdy z wózka nie wstaną?
   W poczekalni panował zaduch taki, że nie było czym oddychać. Musiałam, więc czekać przed poczekalnią.
     Do plusów w związku z tą przychodnią, można zaliczyć zachowanie lekarza i pielęgniarek. Byli bardzo mili.
   Ogólnie ta przychodnia ma u mnie minus. Przychodnia jest takim miejscem, gdzie obecność niepełnosprawnych nie jest dziwna. To powinno być oczywiste.