poniedziałek, 14 lipca 2014

XXVII Międzynarodowe Saletyńskie Spotkanie Młodych



    

     W dniach 07.07-12.07.2014 w Dębowcu odbywało się XXVII Międzynarodowe Saletyńskie Spotkanie Młodych. Takie spotkanie młodych ludzi pozwala zacieśnić więzi i zintegrować się z młodzieżą z różnych zakątków Polski. Można wyrazić swoją wiarę poprzez zabawę. To spotkanie udowodniło mi, że pokazywanie, że się wierzy w Boga, wcale nie musi mieć tylko formy wyniosłej, czy patetycznej, ale może mieć formę tańca, zabawy i radowania się.
     Na XXVII Międzynarodowym Saletyńskim Spotkaniu Młodych byłam 10.07.2014 r. około 15.00. Trafiłam na występ sióstr zakonnych, były świetne. Wykonywały przerobioną piosenkę zespołu Weekend „Ona tańczy dla mnie”, słowa refrenu to:
Ja, uwielbiam Go,
Bo on tu jest
I patrzy  na mnie.
Bo dobrze to wiem,
Że kocha mnie
I w sercu chowa na dnie.

     Śpiewały, tańczyły, jedna grała na gitarze elektrycznej, inna na klawiszach, a jeszcze inna na perkusji. Ogólnie bardzo pozytywny występ i oczywiście zostały wywołane na bis.
     Później miejsce miały zabawy taneczne np. tańczenie kaczuszek, czy też tańczenie makreny.
     Po godzinie 16.00 miało miejsce spotkanie z Jaśkiem Melą i z jego rodzicami. Jasiek mówił bardzo mądrze i dojrzale. Tylko w tym wystąpieniu, ja jako osoba niepełnosprawna, czekałam na takiego pozytywnego kopa, który da mi siłę do dalszej pracy. Nie do końca go, jednak dostałam.
     Ale ogólnie w Dębowcu bardzo mi się podobało. Pełna kultura i mimo, że było dużo ludzi nikt na mnie nie wchodził. Mogłam swobodnie się poruszać. Następnym razem też na pewno się wybiorę na to spotkanie.