niedziela, 25 maja 2014

Blog od kuchni



     Patrząc na mojego bloga, zastanawiałam się, co w nim zmienić. Może wy macie jakieś sugestie? Jeśli tak, to piszcie, postaram się uwzględnić wasze opinie.
     Obecnie posty piszę wcześniej, a później je kopiuję i publikuję. Lepiej napisać post wcześniej, bo można go na spokojnie przemyśleć i przeanalizować. Przed każdym opublikowaniem posta, podlega on cenzurze, którą sprawuje mój mąż. On jest moim cenzorem i nic bez jego zatwierdzenia nie zostanie opublikowane.
     Początkowo obawiałam się, co ja będę pisać na tym blogu, ale teraz widzę, że tematów mi przybywa. A to gdzieś pojadę, coś zobaczę, obejrzę jakiś program w telewizji i już jest temat do bloga.
     Na początku założyłam sobie, że posty będę dodawać co 2 dni, ale przez kilka dni, dodawałam posty każdego dnia, bo miałam tak dużo tematów do opisania.


     Najtrudniej jest zacząć, później już idzie z górki.