środa, 14 maja 2014

Strajk przeciwko programowi X Factor



     Po emisji programu X Factor 3-go maja, postanowiłam, że więcej tego programu nie obejrzę. Odpadła wtedy Daria Zawiałow, która wg mnie powinna znaleźć się w ścisłej czołówce lub nawet wygrać ten program, ale jury wie lepiej, co może spodobać się ludziom.
     Tydzień przed odpadnięciem Darii, odpadł mój inny faworyt – Joao de Sousa.
     Podczas eliminacji w domach jurorskich, odpadł zespół, który nie powinien był odpaść, a mianowicie zespół Poprzytula. Kuba Wojewódzki powiedział, że Polska nie jest gotowa na taką muzykę. A ja akurat bym chciała takiej muzyki posłuchać.
     To mi się właśnie nie podoba w tym programie, że chcą zrobić wokalistów, którzy będą wszystko śpiewali, od disco polo po heavy metal.
     Powinni się uczyć od konkurencji – np. od Must be the music, gdzie w poprzedniej edycji do finału przeszła grupa grająca metal.
     W X Factor uczestnicy zostają zaszufladkowani, a programu nie ogląda się ze względu na umiejętności uczestników, a ze względu na jury, bo to oni robią show.