poniedziałek, 17 marca 2014

Brak odblasków u pieszych



     Chciałam poruszyć kwestię braku odblasków wśród pieszych. Brak odblasków wśród pieszych jest zwyczajną katastrofą. Nie raz byłam świadkiem tego zjawiska.
     Jadąc z tatą, czy z mężem po zmroku, niejednokrotnie widziałam, a właściwie nie widziałam pieszych bez odblasków. Dodatkowo ubierają się na ciemno i myślą, że kierowca kierujący samochodem ich zauważy. Naprawdę byłam świadkiem nie jeden raz, że prawie nie widać w mroku osoby, która idzie bez odblasków.
     Każdy kto się wybiera gdzieś po zmroku, powinien ubierać odblaski, bo kierowca może go nie zauważyć.
     Oczywiście, co raz częstsze staje się zakładanie odblasków, ale to jest i tak za mało.
     I później wszyscy się dziwią, że jest tyle wypadków śmiertelnych, a można temu łatwo zapobiec.