piątek, 7 marca 2014

Kasa z pierwszeństwem dla osób na wózkach w TESCO w Rzeszowie bez pierwszeństwa.

     W zeszłym miesiącu byłam w TESCO w Rzeszowie i jestem oburzona tym czego tam doświadczyłam.
      Zrobiłam z mężem zakupy, a potem udaliśmy się do kasy. Jest tam jedna kasa, która pokazuje, że pierwszeństwo mają osoby na wózkach, a także kobiety w ciąży. Jednak takiego pierwszeństwa nikt  mi nie ustąpił. Mało tego, kolejka do tej kasy była znacznie dłuższa, niż do innych kas. Przed nami stała kobieta w ciąży i również nikt jej pierwszeństwa nie ustąpił.
      W końcu oburzeni udaliśmy się do innej kasy, gdzie obsługa nastąpiła szybko. Zadaje więc pytanie: po co tam taka tabliczka jest, skoro nikt nie przestrzega tego co na niej jest? I kto ma tego egzekwować: czy kasjerka na kasie, która powinna w pierwszej kolejności  powinna obsłużyć taką osobę, czy ludzie stojący w kolejce.

      Po tym incydencie udaliśmy się do punktu obsługi klienta, żeby złożyć skargę, ale pomimo długiego czekania nikt się nie zjawił, żeby nas obsłużyć. Wreszcie poszliśmy stamtąd, a skargę złożyłam przez Internet.  I powiem coś jeszcze: ta sytuacja mnie tak zniechęciła, że już więcej zakupów w TESCO nie zrobię.