czwartek, 19 czerwca 2014

Blogi innych



     Ostatnio zaczęłam czytać blogi innych osób, zwłaszcza osób niepełnosprawnych. Szukałam jakiegoś wsparcia duchowego, takiego pokrzepienia i podniesienia na duchu.
     Jestem osobą o pozytywnym nastawieniu do życia i dlatego uważam, że to tym osobom niepełnosprawnym przydało, by się wsparcie oraz pomoc i to ogromna. Po mnie to spłynęło, jak woda po kaczce, ale swoimi postami, mogliby załamać nawet zdrową osobę. Na blogach przejawiały się teksty typu: chcę umrzeć.
     Nie za bardzo mogę to zrozumieć, bo ja w mojej walce nie jestem sama. Bardzo pomaga mi rodzina, która jest dla mnie ogromną podporą. Są niestety ludzie samotni, którzy nie mają takiego wsparcia i to jest smutne.
     Odbiegając od informacji zawartych w blogach, chcę poruszyć kwestię znaków interpunkcyjnych w blogach. Bardzo często w zdaniach brakuje przecinków, tam gdzie powinny one być, przez co często zdanie traci sens. Ja nie twierdzę, że jestem alfą i omegą, czy też wszystko wiem, ale pewne podstawy mam i staram się popełniać tych błędów jak najmniej.
     Błędy interpunkcyjne, popełniają na swoich blogach również osoby znane.
     Na co zwróciłam również uwagę? Jako czytelnik stwierdziłam, że niektóre posty są za długie, czytanie ich nużyło mnie. Przyznaję, że ja też na początku pisałam długie posty, ale to się zmieniło i kiedy teraz mam dłuższy post, logicznie go dzielę.
     A wy wolicie czytać krótsze, czy może dłuższe posty?