wtorek, 17 czerwca 2014

Mundial - niewyemitowanie ceremonii otwarcia



     12.06.2014 r. rozpoczął się Mundial. Przed pierwszym meczem miała miejsce ceremonia otwarcia, która nie została wyemitowana w Polsce i ponoć w całej Europie.
     Bardzo chciałam zobaczyć ceremonię otwarcia, gdyż był tam przedstawiony szkielet, sterowany myślami, który umożliwiał ludziom niepełnosprawnym, na wózkach, wstać z wózka i samodzielnie chodzić. Dowiedziałam się, że niepełnosprawny chłopak wstał z wózka, przeszedł się i siłą umysłu wpłynął na szkielet i kopnął piłkę.
     Niestety Polska i ponoć cała Europa, nie wyemitowała tej transmisji, bo ponoć były problemy z sygnałem. Bardzo ciekawe. Tylko dlaczego za chwilę mecz już leciał wyświetlony normalnie? Wtedy już nie było problemów z sygnałem?
     Bardzo żałuję, że nie mogłam tego obejrzeć. Taki wynalazek to ogromna szansa dla ludzi poruszających się na wózkach, którzy już nigdy nie staną na własne nogi, by móc się samodzielnie poruszać. Ja mam tę szansę, kiedyś stanę na nogi, ale co mają powiedzieć ludzie, którzy już nigdy nie wstaną z wózka?