niedziela, 29 czerwca 2014

Lokomat



     W sobotę byłam w Tajęcinie, za Rzeszowem, w pewnej klinice, gdzie korzystałam z urządzenia, które nazywa się lokomat. To urządzenie służące do nauki chodu. Poniżej zamieszczam filmik, gdzie chodzę w lokomacie.
     Tylko w tę sobotę korzystanie z tego urządzenia było za darmo, do końca czerwca, korzystanie z tego urządzenia przez godzinę, wynosi 150 zł, normalna stawka wynosi 250 zł.
     Urządzenie to jest przełomem techniki i jest bardzo skuteczne. Nie opłacałoby mi się tam dojeżdżać, ale istnieje możliwość uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym w tej klinice 2 lub 3 tygodnie, jednak jedna doba, pobytu w klinice kosztuje ponad 300 zł.
     Nie stać mnie, więc na to, a bardzo chciałabym wziąć udział w takiej rehabilitacji, gdyż to urządzenie bardzo by mi pomogło wrócić szybciej do pełnej sprawności.