sobota, 20 maja 2023

Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi – 21.05.2023 r. (Mt 28, 16-20)

 http://ziarnko-gorczycy.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=631&sid=c9de5a2f4dcd8bc9d4cb1670bf734888



Przeczytaj tę Ewangelię tak, jakbyś był jednym z uczniów Jezusa, a On przemawiał także do ciebie.

Jezus, odchodząc do Ojca w niebie nakazuje nam nauczać innych ludzi tego, co On nam przekazał: „Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem”.
Każdy chrześcijanin powinien nauczać innych ludzi, co nam nakazał Chrystus. Nie twórz sobie w głowie miliony wymówek. Nie zachowuj się, jak Mojżesz, który twierdził, że nie umie przemawiać.
W odpowiedzi Pan Bóg przydziela Mojżeszowi do współpracy Aarona. Mojżesz nie umiał przemawiać, zatem miał za niego mówić jego brat Aaron:
Gdy Pan przemawiał do Mojżesza w ziemi egipskiej, powiedział mu wtedy Pan:
Ja jestem Pan! Powiedz faraonowi, królowi egipskiemu, wszystko, co ci powiedziałem.
A Mojżesz tak się tłumaczył przed Panem: Oto mówienie sprawia mi trudność. Jakże więc faraon zechce mię słuchać?
Pan odpowiedział Mojżeszowi: Oto Ja uczynię cię jakby Bogiem faraona, a Aaron, brat twój, będzie twoim prorokiem. Ty powiesz mu wszystko, co ci rozkażę, a Aaron, brat twój, będzie przemawiał do faraona, ażeby wypuścił Izraelitów ze swego kraju.

Zastanów się, czy ty też nie znalazłeś sobie takiej wymówki przed Panem Bogiem.
On chce czegoś od ciebie, bo wie, że cię na to stać, że jest w tobie potencjał.
Nie bój się więc, nie myśl, że sobie nie poradzisz, bo sam Bóg w ciebie wierzy i ze wszystkim ci pomoże. Bądź Jego ustami, rękami, nogami…