piątek, 12 maja 2023

Nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem – 13.05.2023 r. (J 15, 18-21)

http://ziarnko-gorczycy.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=623&sid=f7073a9e5641774cd11551d73355a19b


Jesteś zły, że ludzie cię nie rozumieją, że cię nie lubią, bo inaczej myślisz? Nie tak, jak większość ludzi na tym świecie?
Ale czym ty się przejmujesz, skoro Jezus powiedział: „Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie wpierw znienawidził. Gdybyście byli ze świata, świat by was kochał jako swoją własność. Ale ponieważ nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem sobie ze świata, dlatego was świat nienawidzi”.
My jesteśmy Jego sługami, a „sługa nie jest większy od swego pana”. Skoro Jezusa prześladowali, to i nas, Jego uczniów będą prześladować.
Zaakceptuj to i ciesz się tym, że możesz cierpieć dla Jezusa.
Zaś swoje małe cierpienia oddawaj Jezusowi i łącz je z Jego cierpieniami, jakie On znosił podczas swojej męki.