sobota, 19 kwietnia 2014

Ćwiczenia pisania



     Jedną z ważniejszych rzeczy, które robię codziennie jest pisanie.
     Na początku miałam swój zeszyt, w którym ćwiczyłam pisanie literek. Potem rozwiązywałam krzyżówki, co było połączeniem przyjemnego z pożytecznym, bo bardzo lubię to robić.
     Obecnie przepisuję przepisy kulinarne do mojego zeszytu z przepisami, które to mam zapisane w moim laptopie.
     Dodam, że ćwiczenie pisania jest bardzo przydatnym zajęciem, gdyż przyda mi się to w studiach, kiedy już na nie wrócę. W tej chwili przebywam na urlopie dziekańskim. Kończąc drugi rok, miał miejsce wylew. Na szczęście, wszystkie przedmioty miałam pozaliczane i od 2010 roku przebywam na urlopie dziekańskim.

     Oto próbka mojego pisma. Może niektórym się wydaje, że wygląda to, jakby ten tekst pisało dziecko z podstawówki, ale było dużo gorzej, teraz, w porównaniu z tym co było, piszę ładnie. I nie ma się co dziwić, że tak piszę, w końcu jestem po wylewie i to nie po jednym.
     Kiedyś znalazłam zeszyt z moimi pierwszymi zapiskami i sama siebie nie mogłam odczytać, no ale to już jest przeszłość.