środa, 15 marca 2023


„Moja miłość jest wszechmocna. Zawsze jestem do waszej dyspozycji. To wielki cud, do którego musisz się przyzwyczaić.

U Mnie nie trzeba stać w kolejce, umawiać się w konkretnym miejscu i o konkretnej godzinie. Jestem obecny w każdym miejscu i czasie.

Gdy Mnie wzywacie, nachylam ucho do waszego serca, słucham was, operuję i uzdrawiam.

Nie żądam zwolnienia lekarskiego, pragnę tylko głosu, w którym przemawia w was żal.

Jeden jedyny krok sprawia, że znajdujecie się blisko Mnie – jest nim pokuta.

Wiem, że wielu z was na nowo upadnie, ale jeśli nie błąkacie się z dala ode Mnie, mogę was znów szybko podnieść, bo Moja Boska Ręka jest niedaleko od was. Kiedy stawiam was na nogi, odrzucajcie od siebie grzechy, a zrobi wam się lżej.

Jedyną rzeczą, której od was oczekuję, jest wdzięczność. Mówcie Mi po prostu: „Dziękuję, Panie!”.

Pytacie, jak często macie to robić. Tylekroć, ile was podnoszę”.

Pan Jezus