piątek, 17 marca 2023


 „Wasze dusze, uwięzione w mule ziemi, same z siebie nie mogą się uwolnić.

Podnoszę was z bagna grzechu, a potem obmywam swoją Świętą Krwią.

Padnijcie do stóp mojego Krzyża Świętego i dajcie się skropić moją Krwią. Jej krople są jak czek w waszych rękach. To od was zależy, czy go zrealizujecie. Ten czek zachowuje ważność aż do końca świata.

Ci, którzy są w stanie łaski uświęcającej, mogą go wypłacić wszędzie, w każdym momencie, aż do chwili swojej śmierci.

Ponieważ jednak nie możecie być pewni, kiedy ona nastąpi, każdy z was powinien coraz częściej korzystać z okupu mojej Świętej Krwi – nie przed samą śmiercią, bo wtedy na niewiele przyda mu się suma, którą za niego zapłaciłem. Korzystajcie z niej w rozkwicie swojego życia!

I Ja ofiarowałem się za was w kwiecie życia…”

Pan Jezus